Kontrola ulaza
Današnja sigurnosna tehnologija nudi nekoliko rešenja za kontrolu, regulisanje i ograničavanje pristupa zaštićenim područjima. Jedan od najjednostavijih i najsigurnijih rešenja je sistem za kontrolu pristupa karticama. Za ovaj sistem nije potreban računar. Nakon podešavanja sistem za kontrolu pristupa radi bez računara u OFF-LINE režimu i po potrebi deponuje podatke. Za veće, multi-drive sisteme moguće je postaviti po kartici selektivno ograničenje pristupa što podrazumeva dozvolu ili zabranu.
Ova funkcija nam omogućava da upravljamo i nadziremo lokaciju i vreme kretanja svake kartice, odnosno njenog vlasnika. Razvijeni su sistemi od bazičnih, zasnovanih na automatskim bravama, do složenih sistema koji integrišu trokrake i višekrake barijere (pregrade, automatska vrata industrijske kapije, kondominijumske garaže, parkirni sistemi i dr.). Za automatske kapije, preko 30 do 40 korisnika, sistem za kontrolu pristupa nije samo sigurniji već je i jeftiniji od daljinskog upravljanja.
Evidencija radnog vremena
Želite autentične, transparentne podatke o radnim satima? Želite da olakšate plaćanje? Da li želite da svojim zaposlenima obezbedite snimanje i prebrojavanje prekovremenog rada? Poverite sve jednom pouzdanom uređaju. Svestrano i prilagodljivo rešenje za sve vaše probleme u upravljanju vremenom poslovanja. Sistem posmatra, analizira dolazak, odlazak i odsustvo zaposlenih. On beleži odrađene sate, izlaske i ulaske, pozicije, prekovremeni rad i molbe za odsustvo.
Sistemi upravljanja protokom klijenata
Redovi u službi za korisnike, nezadovoljni kupci i operativni troškovi rastu do neba a u isto vreme menadžment ne zna ništa o tome. I vama su poznati ovi problemi? Sistem za pozivanje klijenata promoviše kultivisano i efikasno servisiranje za klijente: klijentima daje jedinstveni serijski broj, a zatim ih obaveštava brojevima i zvukom kada dođu na red.
U okviru ovog sistema čekanje, stajanje u redu je neizbežno ali stresne i nervozne situacije sistem rešava na na uverljiv i sledljiv način. Omogućava klijentima dolazak u unapred prijavljenom terminu, udobnu i bez čekanja uslugu.
Prednosti:
- Optimizovano čekanje, kulturni uslovi, kraće vremena čekanja, zadovoljni klijenti!
- Efikasno informisanje za kupce, oglašavanje. Može da pruži informaciju kupcima i klijentima u pravo vreme, na pravom mestu i na pravi način.
- Snižavanje operativnih troškova, efikasnije korišćenje resursa za optimizaciju vaših procesa!
- Centralno upravljanje, sa podacima u realnom vremenu i statističkim podacima, potpuna kontrola sa proizvoljnim postavkama, alarmima!
Računarske mreže
Gradite, renovirate, planirate svoj poslovni biro? Da li ste mislili na sve? Takodje i na mreže? Korišćenje strukturirane mreže danas je već neophodno za efikasno funkcionisanje jedne kompanije, ali i u svom domu možete uživati u prednostima iste. Adekvatno strukturirana mreža pruža dugoročnu mogućnost proširenja i brzog i pouzdanog prenosa podataka kako bi se stvorile osnove efikasnog i brzog rada. Strukturirane mreže su izgrađene od standardnih elemenata, što omogućava višenamensko korišćenje i premeštanje krajnjih tačaka.
Struktuirana mreža se može koristiti u radu:
- PC mreže
- Telefonskih sistema
- Video i IP telefonskih sistema
- Sigurnosnih sistema i sistema kamera
- Kontrole pristupa i drugih sistemi
Prednosti:
- brži, jednostavniji rad u kancelariji
- efikasna međusobna komunikacija
- siguran protok podataka
- zahvaljujući mreži, internet pristup se može deliti sa svim računarima bez potrebe za plaćanjem odvojene mesečne naknade za svaki pojedinačni uređaj
- ušteda energije, vremena i novca
Naša kompanija vrši izgradnju kompletne strukturirane mreže uz obezbedjenje adekvatnih stručnih konzultacija, razvijanja i održavanja, kao i uz projektovanje izgradnje računarskog sistema.
Ozvučenje
Treba Vam kvalitetan, čist zvuk bez škripanja?
Kod većih javnih objekta, poslovnih zgrada i trgovačkih centara masovna komunikacija ima značajnu ulogu, za šta rešenje predstavlja industrijsko ozvučenje. Zvučni sistemi se mogu koristiti jednako i u inerijeru i u eksterijeru (služiti i za unutrašnje i za spoljašnje ozvučenje). Njihovo upravljanje (rukovanje) vrši se centralizovano. Mogu da memorišu unapred snimljene tekstove, reklame ali, naravno pogodni su i za direktno emitovanje prirodnih zvučnih signala (tonova, govora).
Zvučni sistemi i tehnike ozvučenja u nekim slučajevima igraju važnu ulogu, ali takođe služe i komfornim ciljevima. Važno je da već u toku dizajniranja (projektovanja) sistem za ozvučenje bude adaptiran fizičkim karakteristikama zgrade jer je samo na taj način moguće garantovati odgovarajući kvalitet zvuka.
Da li ste ikada bili u situaciji da zbog lošeg kvaliteta ozvučenja niste razumeli informaciju ili niste mogli uživati u prezentaciji kojoj ste prisustvovali? Nemojte dozvoliti da se slični slučajevi dese i u vašoj firmi. Poverite izgradnju ozvučenja (zvučnog sitema) profesionalciu!
Telefonski sistemi
Trebate više telefonskih linija ali bez dodatnih pretplata? Telefonski centri su neizostavni deo današnjih kancelarija (ureda), a manje verzije mogu pružiti niz pogodnosti i u Vašem domu Najmanje telefonske centrale obično imaju samo jednu ili dve magistralne linije (glavne linije, vodove) i par (nekoliko) podstanica (produžetaka, ekstenzija), dok veći telefonski centri poseduju 10-20 magistralnih linija (glavnih linija, vodova) i obezbeđuju rad (upravljaju radom) više stotina podstanica (produžetaka, ekstenzija).
Konstrukcija telefonske centrale iziskuje jednokratno ulaganje što u velikoj meri može poboljšati efikasnost komunikacije, a povrh svega toga ima i funkciju smanjenja troškova.
Kontrola čuvarske službe
Uređaj je namenjen onima koji imaju terensku službu sa obilaskom važnih tačaka. Sistemom se postiže da obezbeđnje ne spava i da redovno obilazi objekat koji obezbeđuje Uređaji su ON-LINE beskontaktni čitači sa panik tasterom, dvosmernom audio komunikacijom sa dispečerom, sa ili bez GPS-om, i automatskim dojavom u slučaju pada čuvara, sabotaže, udarce.
Ergonomski oblik uz otpornost na udarce, sabotažu i vodu. Koristiti se u najrazličitijim mogućim delatnostima, poslovima obezbeđenja, nadzora nad interventnom ekipom, kontrolom dece….
Održavanje
Održavanje tehničkih sistema zauzima danas važno mesto svake kompanije. Ono se definiše kao stalna kontrola, kao i vršenje određenih popravki i preventivnih radnji, čiji je cilj, stalno, funkcionalno osposobljavanje i čuvanje opreme.
Tehnička sredstva su podložna kvarovima, lomovima i oštećenjima, pa se pojavljuju prekidi u radu. To uzrokuje pojavu troškova zbog zamene i popravke delova, ali i troškove zbog mogućeg zastoja u procesu proizvodnje/rada.
Ugovor o održavanju podrazumeva sledeće usluge:
- Redovno održavanje i kontrola sistema sa putnim troškovima i cenom rada, pripravnost Isporučioca;
- Ispitivanje rada sistema, funkcionalni testovi, analiza/preventiva grešaka;
- Zamena neispravnih modula/opreme/firmvera/programa.
Po prijemu važeće prijave da je došlo do nepravilnosti u radu sistema Isporučilac će pristupiti radnjama neophodnim za otklanjanje istog :
- izvršiće pristup sistemu i pokušati da locira grešku zbog koje je došlo do nepravilnosti u radu,
- pokušaće daljinski da ispravi grešku zbog koje je došlo do nepravilnosti u radu,
- ukoliko je došlo do kvara na hardveru lociraće grešku i otići na objekat Naručioca sa neophodnim rezervnim delovima i na licu mesta otkloniti kvar i uspostaviti nesmetan i stabilan režim rada sistema.
Isporučilac je spreman da u roku od 2 dana stigne na mesto prijavljenog kvara i da otkloni kvar u najkraćem mogućem roku.
Usluge povezane sa održavanjem: sigurnosni sistemi, računari i računarske mreže, telefonija, itd.
Da li ste znali: Ako Vam je sistem za video nadzor ugrađen posle 1-og januara 2017-e godine i snimate javnu površinu, sistem mora biti prilagođen Zakonu o privatnom obezbeđenju, i morate da imate održavanje!